بتوانند از رپورتاژ آگهی برای معرفی محصولات و خدمات خود یا برندسازی برای کسب و کارشان استفاده کنند. من با توجه به تحقیق و بررسی هایی که کردم، تصمیم دارم رپورتاژ آگهی برای سایت خودم که تو حوزه گیم هست ثبت کنم. منتهی هرکسی یک سایتی رو برای خرید رپورتاژ آگهی معرفی میکنه و من واقعا گیج شدم.
آزمون طراحی گرافیکی یا ارسال نمونه کار
بسیاری از وبمستران بعد از انتشار رپورتاژ آگهی، نتیجه دلخواه را به دست نمیآورند و تصور میکنند این بینتیجه بودن به علت نداشتن قدرت کافی رپورتاژ است! در واقع رپورتاژهای آگهی با محتوای ارزشمند خود و نکات و اطلاعاتی که دربر دارند، میتوانند دانش و آگاهی مخاطبان را افزایش دهند و از این طریق به آنها سود برسانند. یک رپرتاژ با محتوای خوب و کاربردی میتواند به مخاطبان در انتخاب محصولات و خدمات بهتر کمک شایانی کند. البته ناگفته نماند که محتوای رپرتاژ باید در عین حال که مفید و کاربردی است، برای او سرگرم کننده نیز باشد تا او را ترغیب کند که تا انتها این محتوا را مطالعه کند.
حتی با یک سرویس کوتاه کننده لینک هم میتوانید اطلاعات ارزشمندی به دست آورید. به هر حال شما رپورتاژ منتشر کردهاید و مخاطب هم میداند که با رپورتاژ روبهروست. خصوصاً که بسیاری از رسانهها این نکته را رسماً اعلام میکنند (و بهتر است چنین کنند).
معرفی نشریلا به عنوان پلتفرم عالی برای انتشار بررسی محصول، معرفی خدمات و رپورتاژ آگهی
خرید رپورتاژ آگهی: بهترین قیمت، آنلاین و دائمی-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک
پس اگر بتوانید از این روش استفاده کنید، رتبه بهتری برای مقاله مورد نظر دریافت میکنید. البته انتخاب سایت معتبر هم اهمیت دارد و صرفا انتخاب یک سایت مزیتی برای سایتتان ندارد. حتی اگر از سایتهای ضعیف لینک بگیرید، برعکس باعث کاهش رتبه صفحه سایتتان میشوید. با رپورتاژ آگهی، از سایت های معتبر و مرتبط ایرانی بک لینک خوبی میگیرید.
ریپورتاژ آگهی یکی از مهمترین روشهای تبلیغاتی است که در حال حاضر از تاثیر فراوانی خرید رپورتاژ (برای دیدن بیشتر کلیک کنید) نیز برخوردار است. تاثیرگذاری رپرتاژ آگهی در مقایسه با سایر روشهای تبلیغاتی و همینطور هزینه مناسب آن در قیاس با این روشها، میتوان ثبت رپرتاژ آگهی را به عنوان یکی از بهترین تکنیکهای تبلیغات و جذب مخاطب در نظر گرفت. به همین علت، ما در متمم معتقدیم که احتمالاً (و نه حتماً) کسانی که به کپیرایتینگ و نوشتن متنهای تبلیغاتی مشغولاند، شاید گزینهی مناسبی برای تنظیم متن رپورتاژ آگهی نباشند. چون ممکن است بر طبق عادت و الگوی فکری خود، رنگ تبلیغات و ادبیات تبلیغاتی را در متن شما افزایش دهند. معمولاً با انتشار رپورتاژ آگهی (چه به شکل متنی و چه صوتی و تصویری) یک اتفاق دیگر هم میافتد و آن این است که مخاطبان ممکن است نام شما یا محصولاتتان را جستجو کنند.
- نقل مطالب متمم به هر شیوه و با هر عنوان، تخلف محسوب شده و متخلفین بر اساس قوانین جاری کشور مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند.
- رپورتاژ آگهی علاوه بر اینکه دارای قیمت مناسبی می باشد ، نسبت به هزینه ای که بر دوش شما می گذارد بازده قابل قبولی بر جای می گذارد و تقریبا برای هر توان مالی قابل انجام می باشد .
- یعنی همان هدف تبلیغات را دنبال میکند اما با ارائه ارزش به مشتری.
- برای جواب به این سؤال همانطور که در بخش قبل هم گفتیم، وبسایتهایی ایجاد شدهاند که با تولید و فروش رپورتاژ به کسب درآمد پرداختهاند.
- بر خلاف مزایای بسیاری که برای رپورتاژ آگهی ذکر میشود، این نوع از تبلیغات منتقدان بسیاری دارد و معایب مختلفی نیز برای آن ذکر میشود.
- پس شما نیاز دارید چندصد (یا شاید چندهزار نفر) مطلب شما را ببینند و گوگل بر اساس رفتار آنها به کیفیت مطلبتان اعتماد کند.
سایر وبسایتها هم با توجه به اعتبار و نتیجهای که معمولا از تجربه کار با آن سایت دارند، این هزینه را پرداخت میکنند. البته اکثر مواقع سایتهای خبری برای انتشار رپورتاژ توصیه نمیشنود. چون این سایتها روزانه تعداد زیادی رپورتاژ منتشر میکنند و احتمال پنالتی از سمت گوگل خیلی زیادی است. اما این چه ربطی به رپورتاژ آگهی دارد؟ خب کاری که رپورتاژ انجام میدهد این است که شما مقالهای در یک سایت دیگر منتشر میکنید و به سایت خودتان لینک میدهید. هر چقدر سایتهای منتخب شما معتبرتر باشند، رپورتاژ آگهی هم مزایای بیشتری برای وبسایت شما خواهد داشت.
مزیت دیگر رپورتاژ این است که افراد زیادی به واسطه سایتهای معروف و معتبر با برند شما آشنا میشوند. البته میتوان از روشهای دیگری مثل آگهیهای تخفیف، پروموشن در رپورتاژ، معرفی محصولات و … کلمات کلیدی و صفحات وبسایتتان که لینک خارجی گرفتهاند، خیلی سریعتر و بهتر در موتورهای جستجو ایندکس میشوند. میتوانید یک لینک به صفحه محصولاتتان بدهید یا مسابقهای ترتیب دهید تا مخاطبین را در مورد موضوع مورد نظر به چالش بکشید. شما نمیتوانید در عنوان یا لید مقاله یک عالمه قول و وعده به مخاطب بدهید ولی هیچ یک از مطالبی را که گفتهاید در مقاله نیاورید. پس اگر رپورتاژ فریبدهنده باشد، هیچ فایدهای برای شما نخواهد داشت و برعکس نظر مخاطب را نسبت به شما خراب میکند؛ و این هزینه و وقتی که صرف کردهاید، نه تنها به نفع شما نیست که ضرر هم به همراه دارد.
موبایل کمک
اما دیجیتال مارکتینگ مشکلات روش های سنتی را نداشت و باعث تحولات زیادی شد. خدا را شکر دیگر خبری از تماسهای تلفنی و بازاریابانی که گیر میدادند و به اصطلاح پیله می شدند، نیست. دیگر بازاریاب ها به در خانهها نمیروند تا محصولشان را تک تک معرفی کنند. البته هنوز هم گاهی با چنین افرادی روبهرو میشویم، اما تبلیغات اینترنتی و بازاریابی دیجیتال رنگ دیگری به تبلیغات و بازاریابی داده است.
اعداد و ارقامی که کیفیت تصمیمهای آتی شما را افزایش خواهند داد و اثربخشی بودجهی تبلیغاتیتان را بهتر خواهند کرد. واقعاً شاید مواردی باشد که استفادهی دستودلبازانه از عکس و نمودار به کار بیاید. اما همیشه قبل از نهایی کردن رپورتاژ، یک بار دیگر فکر کنید و مطمئن شوید در عکس و نمودار زیادهروی نکردهاید. هر چقدر میتوانید مطالعه و تحقیق کنید و قلمرو بحث را به خوبی بشناسید و این تسلط را به مخاطب هم نشان دهید.